Posted by: lazytown2009 | 17.09.2009

За филма Wizards of Waverly Place

„Магьосниците от Уейвърли Плейс“ е продукция на Дисни. Сериалът е създаден от Тод Дж. Шоу. „Wizards of Waverly Place“ се фокусира в семейство Русо. Типично семейство, което включва: майка  – Тереса Русо; баща – Джери Русо; син – Джъстин Русо; дъщеря – Алекс Русо; другият син – Макс Русо. Докато децата от семейството се опитват да живеят нормален живот, трябва да пазят една тайна. Те са магьосници в обучение. Наследили са способностите си от баща им Джери Русо, които също е техен учител по магия и бивш магьосник. Само на едно дете от семейството му е позволено да задържи силата си. Когато всички навръщат 18 ще има състезание между децата кое от тях да задържи способностите си.

Източник – Уикипедия


Responses

  1. това наистина е любимият ми филм

  2. аз харесвам филма магьосниците от уеварли плеис

  3. аз харесвам филма магьосниците от уеварли плеис

  4. пише се селена гомез

  5. mnogo e gotin seriala i filma e syper

  6. ay, ay koito ne xaresva filma magiosnicite ot yevarli pleis e golqm aide da ne kazvam 6te kaja koito ne go xaresva maminkata my da eba

    • az go haresvam stefani i moje li skype ti i ma tarsni na skype motorista1621

  7. mnogo fotin film!

  8. syyyyyppppeeeeeerrrrrr e filma be xora!

  9. Якоооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооо

  10. Якоооооооооооооооооооооооооо

  11. Яко е филмчето

  12. мого ак филм алекс ми любимата и аз искам да мога да правя магий

    • а искаш ли да се научиш да пишеш първо!!!???

  13. nai – gotiniq fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    selena gomez e mnogooooo qkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. То е много интересно на мен най много ми харесва
    Алекс защото тя е най забавна и аз изкам да
    мога да правя магий ка то нея и да бъда забавна
    като нея.

    • da ti si prava cveti tq e mnogo zabavna i az iskam da znam magii tq e mnogo gotina

  15. I az mislq taka i men me kefi aleks tq ne samo e zabavna i mnogo krasiva.

  16. mno e qka selena gomes haresvam q stereshna e

  17. Всички са много хубави и много интересни и всички много много добре си играят ролите и
    наистина е най добрия серял по disney chanel.

  18. Това което сте написали е много хубаво,защото аз примерно разбрах кога ще се съзтезават,за да запазят силите си един/една от тях.Самда не е лъжа иначе ще за интернет страница ще е?Аз наистина съм голяма фенка на Селена Гомез.Незнам защо ей така ме прихвана-сигурно е заради магията и как си държи пръчицата за Магии в ботуша.Фенка съм и на Майли Сайръс сигурно, защото в филма, когато пшпадат на земята или такива неща….ми е смешно.И на Деми Ловато съм фенка, защото пее хубаво, играе хубаво и говори хуибаво в фила „Съни на алеята на славата“ сезон 2.Е това са и сега търся магиите на Селена Гомез(как ги прави,какво казва…за да ги запиша в книга и да ги изпълнявам,защото харесвам магията и търся пръчица, за да си я слагам и аз на ботуша(знам, че ще е смешно,но това е.)и така…Е айде чао.Ако някой открие магиите да ми пише на скайп- bobi_cska99

  19. az mnogo xaresvam tova detsko no nai mnogo xaresvam aleks ryso-selena gomez
    {{{{{{{{{{{{selena gomez}}}}}}}}}}}
    ai love you Selena Gomez!

  20. любимите ми актриси от“disney channel,,са,,хана монтана и селена гомез“но немога да намеря игрите на селена гомез

  21. селена гомез 1 хана монтана 1 те са върха

  22. който мисли че селена гомез деми ловато и хана монтана са най яките да пише на този сайт ние ще го запишем в нашия интернет клуб

  23. magiosnicite ot lyevarli ee nai qkoto decko na sveta az s netarpenie 4akaim novite im sevii az li4no zam 4e 6te se mnogo dobri izkam da vmesta o6te 4e selena e nai dobrata kakto i v filma taka i e tolkova dobra pevica az sam nai golqmata iii fenka na sveta imam okolo 200 i nqkolko neini snimki

  24. Здравеите ! Казвам се Мариела Димитрова живеея в глад Пазарджик и на скоро моята приятелка Силвия спечели хана монтана кункурса сигорно сте е видяли но аз много харесвам и хана и селена защото те ме накараха да вярвам че мога да бъда като тях

  25. деница аз също смятам че те са наи яките


Вашият коментар

Категории

