Posted by: lazytown2009 | 15.09.2009

За филма Mickey Mouse Club House

Мики Маус, Мини Маус, Доналд Дък, Дейзи Дък, Гуфи, Плуто са звездите в сериала, който се фокусира върху контакта с малките зрители, като ги   стимулира да решават различни проблеми. Лудвиг фон Дрейк, Чип и Дейл, Пит, г-н Петибон, Уили на великана, кравата Кларабел, Бъч,  котето Фигаро и други участници са гости в техните изяви.

Всеки епизод героите търсят помощ от зрителите за решаване на конкретен проблем, подходящ за възрастта им, като се използват основни умения, като идентифициране на форми и броене до десет. Сериалът се излъчва във времето на програмата Playhouse, която е изцяло посветена на децата. След като проблемът на епизода е обяснен, Мики приканва зрителите да се присъединят към него в Къщата на Мики.


Responses

  1. tupo

  2. На мен най много ми харесва ролята на МИНИ и
    ДЕЙЗИ.

  3. аз гледам всеги ден В клуба на Мики Маус. То е страхотно. На мене ми е любим Гуфи. Моята любима серия е където Гуфи се разболява. Там Пип е много нахален. Той е много гаден и винаги разваля нещата. Той е много нахален. И искам в отговор за този който ви е любим герой на Вас!!!

  4. На мен ми е любим Мики Маус.


Вашият коментар

Категории

